E-PREZENTY


Witajcie! :-) Ostatnio moja systematyczność nie jest najlepsza, ale to ze względu na natłok spraw i obowiązków. Przede wszystkim zaczęłam nowy semestr, miałam małe problemy zdrowotne - nic poważnego, ale byłam przykuta kilka dni do łóżka, wczoraj przeszłam zabieg usuwania ósemki, a w międzyczasie jeszcze pracuje. Jak sami widzicie ciężko zatem z moją mobilizacją... :-)
W dzisiejszym poście chcę polecić Wam jeden ze sklepów internetowych. Jeżeli nie macie pomysłu na prezent, a szykują Wam się chrzciny, imieniny itd. to z pomocą może przyjść strona e-prezenty.


W lutym szykowała mi się ważna okazja, a mianowicie rocznica ślubu rodziców. Na pewno też tak macie, że pula pomysłów na prezenty szybko się kurczy i przychodzi moment kiedy kompletnie nie wiecie co kupić. Na szczęście tym razem wpadłam na stronę e-prezenty i znalazłam oryginalne, spersonalizowane upominki dla rodziców. 



Pierwszą rzeczą, która wpadła mi w oko były breloczki w kształcie dwóch połówek serc. Stwierdziłam, że jest to świetny pomysł i postanowiłam pójść o krok dalej - spersonalizować je. Poprosiłam o wygrawerowanie imion rodziców tak by mogli się nimi wymienić. Uwierzcie prezent bardzo przypadł im do gustu :-) Link do breloczków znajdziecie tutaj


Drugą część prezentu stanowiły dwa kubki, tak samo jak w przypadku breloczków uzupełniające się i spersonalizowane. Uważam, że jest to świetny upominek, który na co dzień będzie cieszył oko. Link do kubków znajdziecie tutaj



Ostatnim elementem zamówienia był kubek dla mnie, oczywiście spersonalizowany, bo jakby inaczej :-). Skusiłam się na niego ze względu na dużą pojemność. Kubek jest bardzo poręczny i naprawdę ładnie wykonany. Link do kubka znajdziecie tutaj



A jak to jest u Was? Lubicie takie spersonalizowane prezenty? Jeżeli tak to koniecznie odwiedźcie stronę e-prezenty, ponieważ obfituje ona w wiele ciekawych pomysłów na upominki!

Pozdrawiam <3 

0 komentarze:

Prześlij komentarz