Sukienka z wiązaniem


Wracam do Was po coraz dłuższych przerwach, które spowodowane były pracą i praktykami, ale na szczęście praktyki już wyrobiłam i pojedyncze wolne dni, będę mogła poświęcić ulubionym zajęciom :-) Znajdzie się zatem więcej czasu na bloga... Tymczasem przychodzę do Was z propozycją stroju na letnie czy jesienne wypady z koleżankami bądź z chłopakiem na miasto. Do dopasowanej sukienki z wiązaniem przy dekoltcie dobrałam proste, białe szpilki :-) Ot cała stylizacja! Jestem ciekawa co myślicie, dlatego zachęcam do dyskusji w komentarzach! :-)



 
Sukienka - lovelywholesale, buty - New Look

20 komentarze:

  1. Muszę koniecznie mieć tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę sukienki odrobinę dłuższe ale Ty w tej wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dlatego już znalazła nową właścicielkę :-)

      Usuń
  3. Wow!
    Jaka ta sukienka seksowna!
    Ten dekolt, ta długość... coś świetnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze nie wiem ile śledzę twój blog, ale napewno z dwa lata i jestem ciągle w szoku jaka piękna, kobieca figura ci się zrobiła :)) poza tym sukienka super, kupiłam sobie w podobnym kolorze sweterek też z paskami na dekolcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka, wiązania bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie sukienki są naprawdę mega efektowne, ta idealnie podkreśl twoje kobiece kształty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie podkreśla dekolt! Cudownie i kobieco!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukienka, ale jak dla mnie trochę za krótka ;)


    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna stylizacja i cudne buty na obcasie.
    ŚwietnaUdostępnie twój post na moim blogu o modzie na obcasach.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ,ale nie dla mnie :0 poklikane
    Mogłabys poklikac u mnie w ostatnim ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna, aczkolwiek dla mnie troszke za krótka. Wyglądasz przepięknie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna. Ale Ty masz mega figurke <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous figure in that dress! You look amazing! :)

    And perfect choice in heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, mega sexownie w niej wyglądasz!! Bardzo mi się podoba <3
    magiclovv.com <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sobie dopiero teraz kupiłam, ale bluzkę wiązaną, uległam modzie :D

    OdpowiedzUsuń