FLORAL PANTS + WYNIKI

|spodnie- Romwe, bluzka- Atmosphere, szpilki- Bravo Moda, zegarek- prezent|
Dzisiejszy dzień był bardzo ciepły i słoneczny. Do granatowych spodni w kwiaty dobrałam białą bluzkę w cekiny. Nie kombinowałam już z biżuterią, na rękę założyłam tylko złoty zegarek. Co myślicie? :)

 

Jutro przed godziną 15 pojawią się na blogu wyniki konkursu. Planuję też na dniach małe zmiany, jeżeli chodzi o szatę graficzną. Zachęcam do polubienia mnie na facebooku! Pozdrawiam :*

***
Perfumy Coco Chanel trafią do Pauliny C. Gratuluję! :) Odezwę się do Ciebie drogą mailową.
Już niedługo kolejny konkurs.

37 komentarze:

  1. Jak dla mnie bardzo ładnie, elegancko , i stylowo ♥ Super bluzeczka, a spodnie są super , lubię motywy z kwiatami ,a zegarek jest przepiękny : *

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowe połączenie :) Spodnie i zegarek - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są fantastyczne! bluzka zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) cudne spodnie!
    może wspólna obserwacja? odpowiedz u mnie http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, ja tylko zmieniłabym tę bluzkę na tradycyjny biały t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, gładka, biała bluzka też super wygląda z tymi spodniami :) Ostatnio tak śmigałam ;d

      Usuń
  7. Wszystko wygląda świetnie, uwielbiam motyw kwiatowy :)
    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia i ładna bluzka .
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne spodnie i koszulka jest taka nietuzinkowa :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo lubię takie zestawy :) ślicznie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję i liczę na rewanż! http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty na spodniach mnie nie przekonywały, ale w tym roku sama je zakupiłam. Twoje jak najbardziej mi się podobają i chętnie bym je założyła;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurd super, te spodnie robią cala robote, zwykła biała koszulka i look jak z wybiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna figura, na tych szpilkach - mega kobieco. Jestem też pełna podziwu eleganckiego połączenia cekinków z kwiatami. Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  15. ach, te spodnie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz cudownie, a te spodnie są bombowe!

    Czekam na dalsze posty! :)



    http://turqusowa.blogspot.com/2014/06/wyniki-rozdania-z-sammydress-bluzka.html

    Kliknij proszę w zdjęcie z czterema sukienkami i zostaw komentarz :)

    Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się od dłuższego czasu marzą spodnie w kwiaty. Ty wyglądasz w nich genialnie :) Podoba mi się, ze zamiast zwykłej koszulki (jak to robi większość osób) zestawiłaś ja z cekinową bluzką.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie przegenialne! Zazdroszczę takich pięknych, zdrowych włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne spodnie, bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, minimalizm popłaca. I masz takie piękne, zdrowe włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie, podobają mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne spodnie


    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI NA BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne spodnie;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczna stylizacja! dziekuje za wygrana:*

    OdpowiedzUsuń
  25. zegarek <3 spodnie też urocze :)

    OdpowiedzUsuń