Wyniki konkursu + SALE

Tak jak pisałam na facebooku nadeszła pora na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania były dwie koszulki ze sklepu koszulkidtg! Bez zbędnych przedłużeń koszulki wędrują do:

Skontaktuję się z wami mailowo.

Ci co śledzą mojego facebooka wiedzą, że ostatnio dopadła mnie choroba, dlatego nowe stylizacje jeszcze przez najbliższe pół tygodnia, albo i dłużej nie będą się pojawiały ;) Powoli przygotowuję post z nowościami cobyście o mnie nie zapomnieli. A na koniec chcę zaprosić was na moje ALLEGRO, gdzie wystawiłam dzisiaj masę ubrań na sprzedaż. Poniżej kilka z nich:





Zapraszaaaam! :)

5 komentarze:

  1. Na tym w jasnych spodniach jaki opalony brzuszek! :) Hmm niestety ciuszki chyba by byly za duze na mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie na temat, bardzo ładną masz figurę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER!!!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !
    Mam nadzieje , że moj rózwnież sie tobie spodoba mój : http://modowyszpital.blogspot.com/ .
    Miło by było gdybyś zaobserwowała lub zostawiła komętarz .
    Z góry dziękuje . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety ale niespodzianka! :D To czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń