09022013

Uwielbiam wstawać o 7 w sobotę :) Godzinę temu wróciłam z Białej, a teraz odpoczywam przed kompem ;d W końcu zaczęły się ferie. Nie mam co do nich szczególnych planów, ale zawsze coś się wymyśli. Dzisiejsza stylizacja to strój z mojej osiemnastki. Do czarnej sukienki i czarnych rajstop dobrałam czerwone koturny, żeby nie było nudno. Całość dopełnia złota biżuteria :) Sukienka pochodzi ze sklepu wholesale-dress.net, część pleców i dekoltu ozdabia koronka.










|sukienka- wholesale-dress.net, koturny- deezee.pl, bransoletka- wholesale-dress.net,
tatuaż- faketattoos|



Nie zdążyłam ostatnio odpowiedzieć na komentarze, zabiorę się dzisiaj za to, mam ferie więc trochę nadrobię zaległości :) Pozdrawiam :*

52 komentarze:

  1. Czarna sukienka zawsze klasyczna i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. też zaczęły mi się ferie:)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your shoes!So cool!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz od dawna obserwuje wiec zpraszam ;)
    świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz-naprawdę!!!

    PS. Napisałaś, że wróciłaś z Białej(czytając, że jesteś z woj. lubelskiego, wnioskuje, że z Białej Podlaskiej). Jeżeli się nie mylę to pozdrawiam, bo również pochodzę z tamtych okolic, aczkolwiek uczę się gdzie indziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest prześliczna! Uwielbiam małe czarne <3 Buty idealnie się wyróżniają w tym zestawie. Bardzo na plus!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne połączenie! chętnie wykonam coś dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna mała czarna :3
    Udanych ferii ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje Ci się, nie steresuję się przed kamerą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze :D a tobie? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojj tam zdarza się najlepszym. Może dlatego, że wtedy miałam troszkę chrypkę i mówiłam dość cicho ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. napisz do mnie na facebooku - www.facebook.com/ola.francikowski - możesz mi wtedy podesłać jakieś inspiracje, pomysły co chciałabyś mieć. byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka;) Prześlicznie wyglądasz w grzywce;)
    Całość idealnie:)
    Gorąco pozdrawiam i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba nie, są takie same :) moja też taka lekka mgiełka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie. :D
    Ja też chcę ferie! Niestety moje się skończyły. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka i bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne buty <3 <3 !

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny! Śliczna sukienka i buty, tradycyjne i piękne połaczeni czerni z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ta sukieneczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz pięknie, kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny zestaw! :* Dawno nie widziałam, żeby ktoś tak dobrze wyglądał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale sliczna sukienka;) pieknie wygladasz;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    http://www.vixen1990.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mmfashion.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyka lekko ożywiona - podoba mi się!


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla Blogerek i nie tylko :)


    OdpowiedzUsuń
  27. noo dokladnie ;D
    oo serio :D? tak danwo bym nic ne dodawala ^^ ?:D

    OdpowiedzUsuń
  28. podziwiam, że wstałaś w sobotę o 7
    śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  29. nice look!

    Would u like to follow each other on Gfc,Fb or Twitter?

    My blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. bez przesady, ale dziękuję :D :* śliczna sukienka. czerwone koturny to cudowny akcent w obliczu całości :) poza tym to o 7 w sobotę? ja prawie nigdy nie wstaje o 7, a już na pewno nie w weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka! Ślicznie wyglądałaś :) Zazdroszczę Ci tych ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  32. o 7 w sobotę ? :)
    Mnie o o 13 jest ciężko z łóżka ściągnąc.
    Sukienka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka super, nie ma to jak prostota! obserwuję i zapraszam także do siebie:)
    facebooka polubiłam, jeśli możesz wpadnij też na mojego!!!
    buziaki i dziękuje za komentarz!!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Love this outfit love the booties the are to die for!!!

    I follow your blog can we follow each other?

    http://elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi się ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie wygladasz :) śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń