27122012, sklep eFoxCity.com





|Spodnie- Cubus, bluzka- Atmosphere, kurtka- Atmosphere, koturny- deezee.pl|
Pogoda dziś rano zaskoczyła mnie naprawdę pozytywnie, świeciło słońce i nie było zbyt zimno, jednak koło 15 się popsuła, a szkoda... No, ale na szczęście zdążyłam wyskoczyć i zrobić kilka zdjęć. Dzisiejszy strój prosty, wygodny. Koturny, którymi katowałam was jakieś pół roku temu, pokazując je w co drugim poście ostatnio znowu wróciły do łask ;d Spodnie to jeden z gwiazdkowych prezentów, kurtkę i bluzkę mam już jakiś czas, ale wcześniej nie było okazji ich pokazać. Wspomnę jeszcze, że w okresie świątecznym blog cieszył się dużym zainteresowaniem, przybyło wielu obserwatorów, a liczba wejść przez te trzy dni wyniosła 843! :) Jest to dla mnie naprawdę miła niespodzianka, dziękuję :*


Na zakończenie chcę napisać kilka słów o sklepie eFoxCity.com, z którym rozpoczęłam współpracę (baner znaleźć możecie po prawej stronie bloga). Sklep ma dość szeroki asortyment, jest to sklep zarówno sklep z odzieżą damską jak i męską.

women's clothing shops
eFoxCity.com - Discount Clothing Online

Pierwszy dział, który włączyłam po wyświetleniu strony to sukienki. W 2013 roku szykuje mi się sporo imprez, dlatego ostatnio najczęściej przeglądanymi przeze mnie rzeczami są właśnie sukienki :)

short cocktail dresses





Na eFoxCity.com można też znaleźć modne ubrania, w bardzo niskich cenach! :)

korean fashion style



Jest to oczywiście tylko namiastka tego, co możecie dostać na stronie sklepu! Ja osobiście zachęcam do odwiedzania tej strony, obsługa sklepu jest miła, kontaktowa i pomocna, z pewnością znajdziecie tam to czego potrzebujecie! ;)


Przypominam o konkursie, w którym do wygrania jest jedna z trzech koszulek ze sklepu koszulkidtg, zgłoszenia przyjmuję do 29 grudnia, godz 24!

27 komentarze:

  1. Co Ty rb że Ci się tak włosy świetnie układają?♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję :D A tak na poważnie to właściwie nic, nawet ich nie suszę :P

      Usuń
  2. Ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie chyba najbardziej podobają się buciki - świetne ! natomiast z kolejnych rzeczy to pastelowy sweterek z kołnierzykiem, jest uroczy. ;)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, świetne włosy ! <3

    http://www.needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely outfit! Great website :)

    New post! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja bluzka skradla moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. też z nimi zaczynam współpracować!:)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta granatowa sukienka jest bardzo elegancka:) wygląda cudowanie:)
    może się poobserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowną koszulkę w autka. (:


    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku :*
    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  10. koturny! <3
    jezeli zechcesz lub jezeli masz odrobine czasu zapraszam na mojego bloga, własnie zmieniłam nazwe :
    http://patinoss.blogspot.com/
    Zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj oj Ty ślicznoto ! Zachwycające jest to, że Ty zawsze wyglądasz dobrze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. BArdzo fajnie wyglądasz, super buty.
    Ach Azjatki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy wpis:) w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń