Powrót! :)

“Po raz kolejny wyjeżdżam, bo choć to miasto ma milion ulic mi jest wciąż w nim ciasno...”















Jak dobrze jest po długiej podróży położyć się do własnego łóżka, umyć we własnej łazience i zjeść polski obiad. Stęskniłam się za Polską, za moim miastem, ale równocześnie bardzo wypoczęłam. Powyżej pokazuję wam tylko kilka zdjęć z całego wyjazdu. Drugą serię dodam prawdopodobnie po otrzymaniu zdjęć z aparatu koleżanek. Powracam ponownie do blogowania pełną parą. Odpowiem na komentarze z ostatniego postu, odwiedzę wasze blogi :) Nie wiem co więcej mam wam napisać, jeszcze nie zdążyłam odespać kolonii, dlatego dzisiaj taki krótki wpis, żeby przypomnieć wam o moim istnieniu ;d Dobrej nocy kochane ;***

46 komentarze:

  1. widać, że dobrze się bawiłaś :) Ja tam tęsknię za Bułgarią, mogłabym tam zostać na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jak zazdroszczę! Czego? Figury, urody, opalenizny (!!!), ciuchów no i tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Nie musisz nic pisac, po Twoich zdjęciach widać, że wyjazd był udany :) Pozdrawiam i oczywiście, ze obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty jesteś mega pogodną osóbką ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. wróciłaś! :D
    tęskniłam!
    ps. ja wracam... teraz już jestem w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że odpoczęłaś! Mi to sę raczej nie zdarza na wakcjach haha! A do jakiego kraju zawitałaś ?
    Pozdrawiam !! Czekam na nowe posty !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjecia. ciesze sie że waakacje sie udały ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjazdy sa piekne, ale powroty takze przyjemne ;p piekne zdjecia, super stroj kapielowy! Buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no widze, że fajnie spędzasz czas ''D

    zapraszam do mnie na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nareszcie jesteś:D
    jaka opalona, na jednym zdjęciu wyglądasz jak mulatka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tego wyjazdu! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAZDROSZCZE WAKACJI! Piękna Ty, piękna opalenizna, piekne widoki! Czekamy na kolejną porcję zdjęć. Sama też jeździłam na kolonie, niestety jestem już 'za stara'.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ze juz jestes:))) super wygladasz na tych wakacyjnych fotkach:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. nareszcie jesteś :)
    opalona i szczęśliwa :))

    OdpowiedzUsuń
  15. nooo wchodziłam tutaj często i patrzyłam, czy czasem nie ma czegoś nowego. ale no... :(
    hahaha, tak, wybitny ze mmnie grafik, naprawdę -.-
    ale jeżeli ludziom się podoba i mogę im jakoś przez to pomóc to why not?

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam koszule!! Twoja ta w kratkę - rewelacja!

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się takie zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękną figurkę i jak zawsze uśmiech na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne zdjęcia ;)) śliczna figurka ;))

    cytaty początkowy bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie tak cały dzień, ale mam nogę w szynie.

    OdpowiedzUsuń
  21. tu: http://be-neutral.blogspot.com/2012/08/o-matko.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bułgaria jest piękna! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, promieniejesz radością ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeżeli spodobał Ci się mój blog to polecam dodanie do obserwacji, nie uznaje czegoś takiego jak obserwacja za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  25. no u mnie to 'tylko' skręcenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. jasne, ja już obserwuję :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jasne, ja już obserwuję :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszulka w kratkę jest świetna. ;)
    A piesek to ratlerek miniaturka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jest chociaż jedna rzecz, w której jestem lepsza niż ,,przeciętna'' :D

    OdpowiedzUsuń
  30. widze,ze swietnie sie bawilas:D genialna koszula!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. super! bardzo mi się podobało, już tęsknię za tym słoneczkiem, plażą, morzem..
    a Tobie? po zdjęciach widzać, ze super się bawiłaś ;)
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia ^^

    Obserwuję i zapraszam : poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mojego psa bolał brzuch, źle się czuł i dostał zastrzyki więc już o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka z pierwszego zdjęcia - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  35. e tam jaki tam nowy, stary:D dziś wróciła z bułgarii siostra mojego kochanego;D
    czysta woda w morzu?:D

    OdpowiedzUsuń
  36. spodobał mi się ten outfit w koszulą w kratkę - prosto ale dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń