KOSMETYK MIESIĄCA - MAYBELLINE COLOR TATTOO


Witajcie! :-) W dzisiejszym poście przychodzę z kontynuacją cyklu "Kosmetyk miesiąca", który niestety ostatnim czasem został przeze mnie zaniedbany jak i cały blog. Jednak mam dla Was dobrą wiadomość - pracę licencjacką już napisałam i wracam z częstszymi i mam nadzieję regularnymi postami! :-) Plan działa na najbliższy miesiąc jest już opracowany także będzie się tutaj trochę działo! Wróćmy jednak do tematu postu ponieważ chcę napisać kilka słów na temat kosmetyku, z którym nie rozstaję się od kilku miesięcy, a mowa o cieniu Maybelline Color Tattoo...


Jest to nic innego jak cień do powiek, który u mnie znalazł całkiem inne zastosowanie, a mianowicie używam go do makijażu brwi. Nazwałabym go nawet pomadą, a nie klasycznym cieniem ponieważ posiada kremową, dobrze współpracującą z pędzlem konsystencję i idealnie utrzymuje się na brwiach nawet do 12 godzin! :-) 


Od producenta: Maybelline Color Tattoo to kremowo-żelowy cień do powiek. Aż do 24 godzin utrzymywania się koloru. Technologia Maybelline Eye Studio pozwala na stworzenie super - nasyconego cienia. Kremowo żelowa konsystencja pozwala na łatwe nałożenie cienia, który nie blaknie. 
I ja się z tym całkowicie zgadzam! Jest to mój ulubiony produkt od kilku miesięcy, posiadam dwa cienie jeden właśnie do powiek, a drugi w odcieniu 40- Permanent Taupe do brwi. Idealnie wypełnia brakujące włoski, jak już wspomniałam wyżej jest łatwy w aplikacji i trwały. Produkt jest bardzo wydajny, posiadam go jakieś 5 miesięcy i myślę, że jeszcze miesiąc mi posłuży zanim go wykończę, a muszę zaznaczyć, że jest używany przeze mnie codziennie. Cena również zachęca w Rossmannie dostaniemy go za około 25,69 zł, pojemność 4 g, ale robiąc zakupy np. w hurtowni internetowej zapłacicie tylko 12,59 zł (e-zebra.pl).


Następny post już w weekend! Pozdrawiam <3 

PS: Przepraszam za stan opakowania, ale jak wspomniałam wcześniej cienia używam regularnie od 5 miesięcy i trochę już przeszedł :P 

0 komentarze:

Prześlij komentarz