KOZAKI ZA KOLANO


Witajcie! :-) Jak pisałam w ostatnim poście pracuję nad systematycznością, dlatego też przychodzę do Was z nową stylizacją. Strój jest idealny na wyjście do kina, pracy czy randkę. Woskowane spodnie w zestawieniu z kozakami za kolano, które zresztą kolejny sezon królują w jesiennych zestawieniach i pudrową koszulą robią całą stylizację. Na wierzch zarzuciłam skórzaną kurtkę i oczywiście szalik, a w ręku dostrzec możecie klasyczną kopertówkę. Co myślicie o tym połączeniu? ;-)




Miałam na sobie: Kurtka - House, spodnie - Fashion Freak, koszulę - Asos/Mix&Match, kozaki - Bershka, torebka - Primark 



15 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, fajne te kozaki, ale i bluzeczka bardzo mi się podoba, szalik super tu pasuje, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja!
    Bardzo podobają mi się takie długie kozaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal podoba mi się, ładnie kontrastuje z różem, świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te kozaczki. :) Masz śliczne włosy wiesz? :)

    Pozdrawiam,
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne kozaczki ;)
    mogę prosić o poklikanie u mnie ? ;)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie kozaczki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:),też uwielbiam kozaki za kolano,są mega kobiece:))

    OdpowiedzUsuń