Sukienka z frędzlami


Witajcie! :-) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną odsłoną jesiennej stylizacji. Tym razem postawiłam na nieco mocniejszy zestaw. Pierwszą rolę gra tutaj sukienka z frędzlami połączona z klasycznymi botkami na obcasie i jasną torebką. Kolejnym elementem podkręcającym cały strój jest choker czyli najmodniejsza biżuteria tego sezonu (rzemyk lub tasiemka noszona na szyi). Pasuje zarówno do eleganckich jak i codziennych stylizacji. Nie wiem jak Wy, ale ja oszalałam na punkcie tej ozdoby... ;-) Na wierzch zarzuciłam szary płaszcz, który niedawno wpadł w moje ręce i nieco ożywił całość. Co myślicie? 



Miałam na sobie:

Sukienka - lovelywholesale, botki - CCC, torebka - New Look, choker - Lovelywholesale, płaszcz - House

Pozdrawiam! :-) 

19 komentarze:

  1. Fajna sukienka i torebka :-) Obserwuję bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. cozy outfit..i like your sweatshirt
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra sukienka, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczęco, ale charakternie i bardzo wyraziście!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest ta sukienka! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny look, wglądasz elegancko ale zarazem luzacko dzięki tej oryginalnej sukience :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja stylizacja przypadła mi do gustu. Bardzo podobają mi się botki i płaszczyk :) Całość w świetnej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak prześlicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Look z charakterem! Bardzo podoba mi się Twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń