Marynarka oversize


Witajcie! ;-) Nie mogę w to uwierzyć, że wakacje zleciały tak szybko i równo za tydzień będę po pierwszym dniu zajęć... Na szczęście to już ostatni, trzeci rok licencjatu i potem zobaczymy co dalej. Wróćmy jednak do dzisiejszej stylizacji, w której główną rolę gra marynarka o kroju oversize. Zestawiłam ją z ciemnymi spodniami, białą bluzką i sportowymi butami aby przełamać elegancję. Na szyję założyłam chustkę ponieważ pierwsze dni jesieni dają się już we znaki... Co myślicie? ;-)




Marynarka - Stradivarius, spodnie - Zara, bluzka - Primark, buty - Nike, chustka - Primark, bransoletki - Lilou, Pandora
______________________________________________________________

Na sam koniec chcę zaprosić Was na jesienną wyprzedaż mojej szafy - TUTAJ
Pozdrawiam :-)

19 komentarze:

  1. Świetna marynarka. Cała stylizacja również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna marynarka!
    Ten oversize niby modny, ale jednak oryginalny, bo mało kto się decyduje chodzić w takich krojach po ulicy ;)

    Także - wyróżniasz się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka zestawienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely fall look!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka jest cudowna <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie marynaki, sama mam jedną która czeka na wystylizowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej marynarce :) Podoba mi się przełamanie elegancji sportowym obuwiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny szalik :) Lubię takie marynarki- niezobowiązująca elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, a marynarka jest idealna na rozpoczynającą się jesień :) Świetnie Ci w takich krojach oversize <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie proste stylizacje, a szczególnie w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z przodu wygląda fajnie, ale z boku te zbyt szerokie rękawy już niezbyt...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie na Tobie wygląda
    Mogłabys u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)
    czekam na więcej <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz ;) podoba mi się - i przypomnialas mi, ze mam taki szalik w domu :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie zgrałaś kolory w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny look, bardzo lubię takie delikatne zestawy.
    Zaobserwowała i zostaję na stałe, miło mi będzie jeśli wrócisz.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń