MIKOŁAJKI 2015


Witajcie! :-) Wybaczcie mi tak późną porę, ale dopiero od rana mam chwilę wolnego i usiadłam do laptopa... Mimo świąt ostatnie tygodnie spędzę na intensywnej nauce już do sesji, bo coś czuję, że w tym roku da mi nieźle popalić. Wróćmy jednak do tematu postu. Obiecałam, że dodam wpis z prezentami, którymi w tym roku obdarował mnie Mikołaj. Od chłopaka dostałam kubek wypełniony czekoladkami oraz odżywkę long4lashes - czas wrócić do kuracji! :-) Od rodziny natomiast dostałam masę słodyczy i pieniądze, dlatego też nie jest tego zbyt wiele. Dla mnie Mikołajki to przede wszystkim oficjalna zapowiedź świąt, czuć, że nadszedł grudzień, a wraz z nim czas przygotowań. Już za kilka dni przystroimy choinkę, a także mieszkanie i zabierzemy się za świąteczne potrawy. Uwielbiam ten okres i zawsze staram się go wykorzystać maksymalnie :-) A Was kochani czytelnicy czym obdarował Mikołaj w tym roku? :-)



PS: Chcę aby posty pojawiały się częściej, ale będą one też nieco krótsze, tak jak ten dzisiejszy :-) Co o tym myślicie? 

25 komentarze:

  1. Ile pyszności *.*
    U mnie nie ma takiego zwyczaju, że dostaje coś na Mikołajki D:

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez chce dostać taki wielki kubek :) ja jestem za krótkimi postami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie te krótsze będą królowały na blogu ;d

      Usuń
  3. Pyszne słodkości :)) same moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj z tą odżywką do rzęs, podobno potrafi zaszkodzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje drugie opakowanie i nic takiego nie miało miejsca :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam Kinder :) Mimo, że mam 22 lata :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w przygotowaniach do sesji :) Dobrze już mieć studia za sobą :)
    Bardzo fajne prezenty, zwłaszcza kubek podoba mi się ze względu na świąteczną grafikę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kubek!
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie smakołyki, aż naszła mnie ochota na Kinder Niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne prezenty. To serum do rzęs używam od jakiegoś czasu i jestem z niej bardzo zadowolona. A kubek jest super. Bardzo lubię takie motywy w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje drugie opakowanie jeśli chodzi o te serum, na blogu pojawiła się nawet recenzja na jego temat ;d

      Usuń
  10. Dla mnie Mikołajki to słodycze a prezenty kupowane są pod choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny ten kubek z czekoladkami, a tą odżywkę do rzęs mam i stosuję od dłuższego czasu ( przyznaję, że efekty są fajne, ale mam teraz do przetestowania inną odżywkę ) :-)
    Mnie Mikołaj przyniósł fajną koszulę w kratę, którą z pewnością pokażę na blogu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń