ETUO

Witajcie! :-) Od świąt dzieli nas zaledwie kilka dni, kompletujemy zatem wszystkie prezenty, zapinamy na ostatni guzik sprawy związane z pracą czy uczelnią - w moim przypadku zaliczam niektóre egzaminy coby po świętach mieć czas na przygotowanie się do sesji. Wróćmy jednak do tematu dzisiejszego postu. Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu na prezent to podsunę Wam kolejną, myślę, że całkiem fajną propozycję - spersonalizowany case na telefon. Brzmi ciekawie co? :-) Chciałam wymienić etui na telefon, ale niestety żaden oferowany na rynku nie przypadł mi do gustu. Z pomocą przyszedł mi sklep etuo, gdzie do wyboru miałam pokrowce w przeróżne wzory. Ja jednak postanowiłam na coś bardziej oryginalnego i dzięki opcji "zaprojektuj etui" stworzyłam swój własny, spersonalizowany case! :-) Oczywiście nie mogłam zdecydować się na nic innego niż zdjęcie mojego psa ;-)


Uważam, że pokrowiec wygląda ślicznie, jest bardzo dobrze wyprofilowany do modelu mojego telefonu - Sony Xperia Z1 Compact (etui dostępne są dla różnych modeli smartfonów). W żadnym miejscu nie odstaje, bardzo dobrze chroni przed różnego rodzaju uszkodzeniami. Dla mnie bardzo istotną kwestią jest żeby case nie utrudniał korzystania z telefonu - bardzo często zakładając pokrowiec mamy problem z klawiszem odblokowującym, w tym przypadku nic takiego nie miało miejsca :-)

Jeżeli zatem na ostatnią chwilę szukacie pomysłu na prezent dla koleżanki, rodzeństwa czy nawet drugiej połówki fajną opcją będzie właśnie taki spersonalizowany case na telefon dostępny tutaj :-)
_______________________________________________________________
Wpis powstał w ramach współpracy ze sklepem etuo.pl 

18 komentarze:

  1. Super case, uwielbiam takie rzeczy ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to etui :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. już byłam na tej stronce i już wybrałam model dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i obudowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pokrowiec. Fajna możliwosć zaprojektowania swojego pokrowca na telefon.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne etui <3 Również mam swoje z tej strony ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega super case, a z psiakiem wyglada przeslodko ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze ale świetny pomysł :) etui jest żelowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Bardzo dobrze chroni telefon przed uszkodzeniami ;d

      Usuń
  9. Rzeczywiście fajna sprawa :) a etui w prezencie to znakomity i niedrogi pomysł!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne etui na telefon :) Ja od dawna mam takie samo, chyba najwyższa pora coś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń