SWETER - NEW LOOK


Witajcie! :-) Dzisiejszy post dodaję nietypową dla mnie porą, ale miałam dziś na głowie sporo spraw i trudności od masy nauki zaczynając na problemach ze zrzuceniem zdjęć na komputer kończąc... Gdyby tego było mało zdrowie też ostatnio daje mi w kość dlatego proszę o wyrozumiałość. Zdjęcia, które dziś zobaczycie robione były w czerwcu (!), ale zapodziały mi się w folderach. Korzystając z braku możliwości wrzucenia stylizacji, która na dzisiaj była przygotowana dodaję te zapomniane zdjęcia. Zestaw utrzymany w stonowanych barwach, co myślicie? :-)


Sweter - New Look (sh), spodnie - H&M, buty - New Look
________________________________________________________________
Pozdrawiam! ;** 

33 komentarze:

  1. świetny ten sweterek!
    te farfocle na dole ma fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny sweterek!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/maxi-crop.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit ! ;))
    Już tęsknie za tymi cieplutkimi czerwcowymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prosta, ale bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek ;) W SH można znaleźć naprawdę interesujące rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny sweterek, właśnie szukam jakiegoś żeby uzupełnić swoją jesienną garderobę :) I będzie to albo szaraczek albo czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweterek, uwielbiam sweterki i bluzki z koronkowym dołem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się całe zestawienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Zaraz wrzucam Twojego bloga do obserwowanych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super sweterek! co do zdjęć aż by się chciało wrócić do tamtego okresu, do tej pogody <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wyglądasz, mohe kolory, klasyka :) szukam takich butkow białych ale z zakrytym tyłem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja na co dzień :) Ładnie wyglądasz!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com/2015/10/military-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie i prosto, ale osobiście zmieniłabym buty. Nie lubię butów z zakrytymi palcami i odkryta piętą. Ale to moja opinia. Sweterek jest super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o buty to nie wybrzydzam bo z moim rozmiarem stopy ciężko o jakiekolwiek ;d;d

      Usuń
  16. Sweterek świetny! Uwielbiam New Look'owe ciuchy- tym bardziej te kupione za grosze w sh ;)
    Pozdrawiam!
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten sweterek, no i lubię takie proste outfity :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  18. O Boże, jakie śliczne są te szpilki! Normalnie się nich zakochałam <3

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super połączenie kolorów :-) Najbardziej spodobał mi się sweterek :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń