FLORAL LOOK


Witajcie! :-) Ilość pomysłów w mojej głowie rośnie wraz proporcjonalnie z ilością zajęć i rzeczy do zrobienia. Postaram się zrealizować plan odnośnie dodawania postów - ich częstotliwość wzrośnie do 3 w tygodniu. Mam nadzieję, że zostanie tak na dłużej. Ułatwi mi to rozwijanie innych kategorii na blogu, nie tylko na temat mody i urody. Mam również w planach wprowadzenie nowych cykli i drogą weryfikacji zostanę przy kilku przyciągających największą grupę czytelników. Mam nadzieję, że przyjmiecie te zmiany równie pozytywnie jak ja :-) Wróćmy jednak do dzisiejszej stylizacji... Powstała ona w ramach współpracy ze sklepem lala_pl, zresztą już nie pierwszej (efekty ostatniej mogliście oglądać tutaj). Tym razem zestaw jest sportowy, ale zarazem dziewczęcy za sprawą ogromnej dawki różu :-) Jak prezentuje się całość?

 kurtka - bershka, bluza - oasap, spodnie - lala_pl, buty - adidas
________________________________________________________________________
Pozdrawiam! ;**


30 komentarze:

  1. buty są genialne ! też je chcę |!| ;D
    a kawa może być herbata, piwko cokolwiek chcesz :D ja się mogę dopasowac co rpawda mam sporo korepetycji, ale jestem w stanie poodowoływać co nie co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej niech tylko się wyleczę i się umówimy! :D

      Usuń
  2. ostatnio polubiłam bluzy, ale muszą mieć jakiś fajny, kobiecy motyw na sobie, jak np. kwiaty jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak radośnie!
    I wiosennie, powiedziałabym :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw ! Podoba mi się ten kwiatowy motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! Pastelowo! Jesiennie!
    Idealny uśmiech moja kochana!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Piękne fluxy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) buty bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja !!! bardzo ładna bluza i spodnie :) A :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw, a te buty!!!! Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty swietnie dobrane do spodni. MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne te buty! Fajnie je połączyłaś z pasującą wizualnie bluzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. loooove this style.
    I think you should post more.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!



    -Visit my Blog-

    | Facebook | LOOKBOOK| IG@suvarna_gold | Bloglovin
    | Advertise your blog
    kiss from Germany

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluza,aż powiało wiosną:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Lubię motywy kwiatowe! Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza i buciki ! Pięknie wyglądasz, zwłaszcza z takim uśmiechem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń