STRIPED DRESS SET II

Witajcie! Dzisiejszy post jest pierwszym, który piszę dla Was z Londynu. Na małą fotorelację musicie jednak poczekać, gdyż jeszcze nie miałam okazji pozwiedzać miasta... :-) Stylizacja, którą zobaczycie jest nietypowa. Ponownie założyłam sukienkę w paski. Ostatnio mieliście okazję oglądać eleganckie zestawienie, dzisiaj zaś przyszła pora na jej sportową wersję. Co myślicie? :-)




Pozdrawiam! ;**
_______________________________________________________________________
PS: Dzisiaj i jutro zajmę się odpisywaniem na komentarze :-)

53 komentarze:

  1. sportowa wersja jak najbardziej na tak :) - podobają mi się buty, fajne jest w nich to, że śmiało można je łączyć nawet z eleganckimi ciuchami, co tworzy ciekawą całość :)
    nie mogę się doczekać fotorelacji :)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obszerny komentarz, cieszę się, że sportowa wersja również przypadła Wam do gustu :-)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem - super!
    w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukienka :) Świetnie wygląda w takim sportowym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. O taka wersja też jest świetna! Ostatnio polubiłam takie przełamywanie sportowymi butami sukienek itp. :-) Super wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasiastą sukienką planuję kupić od dawna, ale jakoś nigdy nie mogę na nią trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnij do H&M, moja kosztowała 99zł :)

      Usuń
  8. Ale, ślicznie wyglądasz ślicznie, bardzo fajna sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Identycznie dzisiaj byłam ubrana ;-) sukieneczka z h&m i najwygodniejsze butki świata ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no widzisz jaki zbieg okoliczności :))

      Usuń
  10. ładny kolorek masz na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz! Podobają mi się takie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia i piękna sukienka! Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja, pasuje Ci :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta sukienka, taka na co dzień i pasuje do sportowego looku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ogromnym jej plusem jest uniwersalność :)

      Usuń
  15. bardzo fajny sportowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz, podoba mi się to połączenie! ;)

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne wyglądasz ;)
    sukienka ładna ale zakochana jestem w tych butach ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie połączyłaś dziewczęcą sukienkę ze sportowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, pytałaś o obserwację. Ja już obserwuję od jakiegoś czasu :)
    Bardzo fajny, na luzie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekna sukienka ;)) !
    no ja już pracuje a też za wiele nienazwiedziałam, bo pracę miałam już następnego dnia xD Ale jest fajnie, w sumie cieszę się, że tak wyszło ;) a Ty szukaj szukaj i czekam na fotorelację z Londynu! bo nie wiem, czy dam radę zwiedzić w te wakacje ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dać radę!! :-) Pierwsza fotorelacja już niebawem na blogu

      Usuń
  22. Myśle, że to świetne zestawienie! Bardzo Ci ładnie w tej sukience :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim wydaniu sukienka prezentuje się równie ładnie :) Plus za związanie włosów, bardzo pasuje do sportowego look'u :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna stylizacja :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pasuje i na sportowo i elegancko
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne zdjecia i fajna stylizacja ;)!

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń