RECENZJA - ŻEL AVENE CLEANANCE


Obietnicę odnośnie częstszych postów staram się wcielić w życie, dlatego przychodzę do Was z recenzją żelu oczyszczającego do skóry tłustej i z niedoskonałościami - Avene Cleanance.


Skład - Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Water (Aqua), Decyl Glucoside, Polysorbate 20, Disodium Cocoamphodiacetate, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Glycerin, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Methyl Gluceth-20, Benzoic Acid, Cetrimonium Bromide, Cucubrita Pepo (Pumkin) Seed Oil (Cucubrita Pepo Seed Oil), Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Green 5 (CI61570), Lactid Acid, Phenoxyethanol, Tetrasodium EDTA, Yellow 5 (CI19140), Zinc Gluconate.
Od producenta - Cleanance żel oczyszczający bez mydła delikatnie oczyszcza skórę i pomaga zredukować nadmiar sebum dzięki zawartości Monolaurynianu glicerolu. Woda termalna Avene zapewnia skórze ukojenie i łagodzi podrażnienia. Zostawia skórę odświeżoną i oczyszczoną. Należy stosować rano i/lub wieczorem na zwilżoną skórę, spienić na twarzy, dokładnie spłukać, a następnie osuszyć twarz. Formuła opracowana tak, aby zminimalizować ryzyko alergii. Udowodniona tolerancja przy skórze tłustej i trądzikowej. W przypadku kontaktu produktu z oczami przemyć je wodą. Tylko do użytku zewnętrznego.



Zapach - delikatny, przyjemny.
Opakowanie produktu - żel zamknięty jest w buteleczce, którą wystarczy zamknąć przekręcając biały korek. Zamknięcie jest na tyle szczelne, że nie zdarzyło mi się jeszcze aby produkt się wylał, a dość często podróżuje w mojej kosmetyczce. Dzięki temu, że opakowanie jest przezroczyste mamy kontrolę nad ilością zużytego żelu.
Działanie - żel bardzo dobrze się pieni, wystarczy niewielka kropla, aby umyć całą twarz. Ponadto idealnie oczyszcza, odświeża i usuwa nadmiar sebum. Mam cerę mieszaną, która przetłuszcza się w strefie T, po zastosowaniu żelu przez kilka dobrych godzin nie mam z tym problemu. Produkt również fajnie napina skórę. Po regularnym używaniu żelu zauważyłam znacznie rzadziej pojawiające się wypryski czy zaskórniaki co jest dla mnie ogromnym plusem.

Wydajność - żelu używam 2-3 razy dziennie, czasami nawet i częściej. Zakupiłam go w pierwszym tygodniu stycznia, a dobrnęłam dopiero do połowy butelki, także pod tym względem jest rewelacyjny!
Pojemność - osobiście posiadam butelkę 300 ml.
Cena - ok. 40zł/200ml 
Dostępność - apteki/allegro - polecam zamawiać żel na allegro ponieważ jest sporo tańszy niż w aptekach! ;)


Podsumowując żel Avene Cleanance jest moim numerem jeden jeżeli chodzi o codzienną pielęgnację. Robi wszystko czego oczekuję od tego typu kosmetyku czyli: nie podrażnia, nie uczula, nie przesusza, usuwa nadmiar sebum, oczyszcza, odświeża i zapobiega w pewnym stopniu powstawaniu zaskórniaków czy wyprysków. Cena do najniższych nie należy, ale naprawdę warto zainwestować w ten kosmetyk, gdyż w tym przypadku cena = jakość + wydajność! :) A Wy macie swój kosmetyk numer jeden do codziennej pielęgnacji? A może również używacie tego żelu? Zapraszam do dyskusji w komentarzach i pozdrawiam! ;**
_______________________________________________________________________________

PS: W najbliższym czasie planuję zmienić kilka rzeczy na blogu. Dodać, a zarazem urozmaicić kilka kategorii itd. Myślę że już niedługo zobaczycie pierwsze efekty... :) 

20 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam tego żelu ale bardzo mnie nim zaciekawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten żel, ale czy nie powoduje szczypania w oczy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to pierwszy kosmetyk, który mam z tej firmy ale myślę, że nie ostatni ;))

      Usuń
  4. kojarzyłam avene tylko z kosmetykami nawilżającymi, nie wiedziałam, że maja też kosmetyki do takiej cery jak moja z niedoskonałościami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym sie bał takich konsystencji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać, żel ma fajną konsystencję, z łatwością się pieni i dobrze oczyszcza ;))

      Usuń
  7. wydaje sie fjany ;) ja nie mam jakiegos takiego ulubienca w sumie :D az dziwne ;) Szybko sie zmienjaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że do tego żelu będę wracała. Lubię sprawdzone kosmetyki ;))

      Usuń
  8. Ja kupiłam jakiś żel, ale strasznie mocno pachnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj też nie lubię zbyt intensywnie pachnących kosmetyków :/

      Usuń
  9. Ja mam z garniera żel i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mam mleczko do demakijażu i również nie narzekam :))

      Usuń
  10. Jestem ciekawa jakie to zmiany szykujesz :) Co do tego żelu, to dzięki a recenzję, bo właśnie szukałam czegoś takiego. Teraz tylko muszę upolować go w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już niebawem... :P Poszukaj na allegro, często sprzedają go w korzystnej cenie :)

      Usuń
  11. Tego żelu nie testowałam, ale byłam bardzo zadowolona z żelu z Biodermy do cery tłustej i mieszanej :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie produkty to ja lubię ;) niestety nie miałam okazji wypróbować tego avene, ale sądzę, że niedługo poszukam go na allegro ;p

    OdpowiedzUsuń