BOMBER JACKET

Płaszcz - Sheinside
Kurtka - Romwe
Bluzka - New Look
Spódnica - H&M
Kopertówka - NN
Botki - House

Wraz z pierwszym dniem listopada przychodzę do Was z nową stylizacją. Czarny dół skontrastowałam z kolorową, żywą górą. Strój idealny na imprezę czy spotkanie rodzinne. Mała odmiana na blogu, gdyż ostatnio pokazywałam jedynie codzienne, luźne zestawy. Co myślicie? :)




PS: Botki sprzedaję, gdyż okazały się o rozmiar za duże (36). Jeżeli ktoś byłby zainteresowany proszę o kontakt :)

Pozdrawiam ;**

61 komentarze:

  1. bardzo elegancko ♥
    mogłabym prosić o poklikanie w linki? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/10/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna z Twoich lepszych stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka jest wprost obłędna ;) mega mi sie podoba :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jesienne zdjęcia, stylizacja w sam raz!
    obserwujemy?

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta różowa bluzka wygląda świetnie :) I wzór na bomberze też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz ;)) bardzo elegancki look :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka śliczna ! :)
    Możę obs ? Daj znać u mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hi doll!
    you look so amazing!
    those colors was created for you!
    amazing stylish taste!
    so let me know if we can follow each other for keep in touch :)
    I always follow back :)
    have a great day :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jest momba ;DDD a i butki mi się też mega podobaja ;D jaka dlugosc wkladki ;)?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna bomberka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam płaszcz w tym stylu, bardzo mi się podobają połączenia skóry z futrem czy też kożuszkiem :) No i zachwyciła mnie Twoja kurtka! ;)
    Zestaw elegancki, odpowiedni na imprezowe szaleństwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje bardzo eleganckie :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne masz włosy, świetna kurteczka :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! całość super ze sobą współgra :) buziaki

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, i jaka zgrabna ;)
    Zestaw jak najbardziej na tak .

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kurtka :)
    szukam takich botków, szkoda, że nie mój rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mam mocno przetłuszczające się włosy, ale nakładanie oleju od wysokości uszu nie powoduje u mnie nadmiernego przetłuszczania. Zawsze nakładam olej na noc, a rano zmywam go szamponem oczyszczającym Zacznij od "lekkiego" olejku (np. olej kokosowy lub arganowy) i od nakładania ich na same końce. Sama ocenisz jak to u Ciebie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty są świetne, szkoda, że za duże. Mi też przyszły lekko za duże ostatnio, ale włożyłam wkładkę i jest ok. Kurteczka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w ostateczności tak zrobię :P

      Usuń
  19. a ja często kupuję buty w necie inigdy nie zdarzyło się żeby były złe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja je kupiłam w stacjonarnym sklepie. Niestety mierzyłam je na grubą skarpetkę i w domu okazały się za duże :/

      Usuń
  20. Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia, woow *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podoba mi się pudrowa bluzka i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie mój nr buta, a szkoda. :P Super wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka jest przecudowna. :) Idealnie współgra z resztą zestawu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyglądasz ślicznie!!! Wspaniałe ubranka, wspaniałe kompozycje

    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurczę, genialny ten płaszczyk ! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. ta bluzeczka tiulowa taka jak moja, bardzo ją lubię ;)

    ps. metamorfoza szafy gotowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, masz bardzo ładne włosy!
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. genialna ta kurteczka!:)sama mam podobną

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo kreatywny blog ! Jeśli masz ochotę odwiedź też mój blog !
    Pozdrawiam Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo kreatywny blog ! Jeśli masz ochotę odwiedź też mój blog !
    Pozdrawiam Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjecia
    podoba mi się ten biało czarny płaszczyk
    może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow!! rewelacyjnie wyglądasz <33 świetny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń