ZIELEŃ&CZERŃ | H&M

|bluzka- H&M, spódnica- H&M, buty- Bravo Moda, zegarek- Lorus, kolczyki-nn|

Zieleń&Czerń - MODNAPOLKA.pl
Po niemalże tygodniowej przerwie wracam do Was z nowym szablonem i nową stylizacją :) Blog przeszedł małą metamorfozę z pomocą przemiłej Oli, której dziękuję ślicznie! Tym razem również postawiłam na minimalizm i maksimum przejrzystości. W prawym górnym rogu znajdziecie ikony społecznościowe, poniżej nagłówka menu, zaś na samym dole sieć znajomych google, archiwum i odnośniki do sklepów, z którymi współpracuję. Dzisiejsza stylizacja to strój idealny na imprezę czy randkę. Do zielonej baskinki w wytłaczane wzory dobrałam czarną spódnicę oraz czarne szpilki. Całość dopełnia złota biżuteria w postaci zegarka i kolczyków. Na głowie zagościło proste upięcie. Co myślicie o stylizacji i nowym wyglądzie bloga? Podoba Wam się? :)


50 komentarze:

  1. Podoba mi się nowy wygląd!

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zielonego, ale do Ciebie bardzo pasuje! A wygląd bloga świetny, ja właśnie czekam na nowy szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno wpadnę zobaczyć zmiany :))

      Usuń
  3. jak Ty pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzyście i ładnie :)
    + śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł, cieszę się, że nowy wygląd na plus ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny kolor bluzki :) super wyglądasz


    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka ;) piękny, kobiecy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. : P Świetna jest ta stylizacja. :)
    Nowy wygląd też mi się podoba. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tym połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka wspaniała, świetną ma fakturę no i kolorek! ;)

    maturki zdane? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście wszystko zdane i to dość dobrze, spodziewałam się gorszych wyników :) A u Ciebie jak tam?

      Usuń
    2. Podobnie jak u Ciebie, wszystko zdałam z zadowalającymi wynikami ;)
      noo, to już w pełni mamy wakacje! :D

      Usuń
  10. bardzo ładna stylizacja :)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, tak! a stylizacje nawet 2 nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNA TA BASKINKA!! IDEALNA

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam poprzedniego szablonu bloga, bo jestem tu pierwszy lat, ale ten mi się bardzo podoba, bo jest taki przejrzysty. Stylizacja również bardzo mi się podoba, lubię takie połączenia, chociaż zielony to nie mój kolor, nie do twarzy mi w nim :) Bardzo fajny blog, będę wpadać :)
    MONIA - http://linia-serca.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne połączenie (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny odcien zieleni :) Bardzo kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Metamorfoza bloga jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne połączenie - pasują ci takie kolory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka obcisła spódniczka idealnie pasuje do bluzki z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny nowy wyglad :) przejrzysty :) fajna stylizacja tylko mi kolorek bluzki nie przypadl do gustu, ale kroj swietny ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz . :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne połączenie, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przeslicznie wygladasz ! i cudownie Ci w zielonym ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak ogólnie to jestem mega fanką kroju bluzki z baskinka ,ale o tak obłędnym kolorze jej jeszcze nie widziałam :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń