Jacket from Romwe

Wszystko co dobre szybko się kończy, tym razem też tak było. Wycieczka dobiegła końca i czas wrócić do szarej rzeczywistości, codziennych obowiązków, nauki... Może w następnym poście wrzucę wam trochę zdjęć z Zakopanego, chcecie?:) W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra kolorowa kurtka, którą dostałam w ramach współpracy od Romwe. Zestawiłam ją z czarną spódnicą i szpilkami, które ostatnio dobrze poznaliście:) Podoba wam się?

|kurtka- Romwe, top- nn, spódnica- H&M, buty- nn, naszyjnik- nefryt|

27 komentarze:

  1. piękna kurtka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kurtka. Cała stylizacja mi się podoba :) No i znowu od tych butów nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja, bardzo kobieca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kOCHANA CUDO, przepieknie, naturalnie i dziewczęco!! ♥ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. romwe jak zawsze zachwycaja mnie ich ciuszki pieknie wygladasz

    w wolnej chwili
    zapraszam do siebie
    http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, a łańcuch cudnie wygląda na Tobie! Jeśli chodzi o cellulit, to polecam intensywne masaże np. pod prysznicem specjalnymi rolkami lub balsamowanie ciała. Część gdzie masz cellulit mocno masuj w stronę serca (do góry). Po jakimś czasie wszystko powinno wrócić do normy. Jednak to wymaga systematyczności. W kosmetyki ujędrniające itd... nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rękawicę do masażu, muszę w końcu zacząć jej używać :D

      Usuń
  7. Kochana, jak pięknie! :))
    Kurteczka - mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie!!!! Już kolejny interesujący post, który tutaj widzę. Inspirujący, a to chyba najważniejsze.. ;p

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook: "annffashion" --> dałabyś "Lubię to!"?..

    OdpowiedzUsuń
  9. po każdym kierunku jest praca tylko (tak mi się wydaje) trzeba wiedzieć gdzie jej szukać + znaleźć się we właściwym miejscu i czasie :) W terminologii akademickiej, mój kierunek nazywa się "zarządzanie" (management), ale to bardzo ogólne sformułowanie. Stąd wachlarz możliwości wyboru specjalności...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jestem pod wrażeniem Twojej stylizacji. Wyglądasz uroczo. Całe połączenie bardzo mi się podoba :)

    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do zajrzenia na mojego bloga i obserwacji - właśnie ruszył konkurs, w którym do wygrania jest sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak pięknie <3 :D
    Szpilki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń