Dresslink.com

Dzisiejszy post będzie zawierał kilka słów o sklepie, z którym od niedawna współpracuję. Mowa o sklepie dresslink.com, który ma bardzo szeroką ofertę i wiele ciekawych rzeczy. Ponadto ceny są stosunkowo niskie. W sklepie można znaleźć najnowsze trendy i wzory sezonu! W poniższych kolarzach skupiłam się bardziej na torebkach, gdyż rzadko się tu pojawiają (przy różnego rodzaju przeglądach). Rzeczy pokazane poniżej to tylko jedna tysięczna tego, co możemy znaleźć w sklepie. Wpadło wam coś w oko?:)








Więcej na stronie sklepu, gdzie serdecznie zapraszam dresslink.com, sama mam kilka rzeczy na oku:)

Następna stylizacja niebawem :* Pozdrawiam!


14 komentarze:

  1. Lubie te szorty z cwiekami! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebki mają dosyć fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest świetne i z chęcią bym przygarnęła do mojej szafy ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście mają ciekawe rzeczy ;-)
    service@dresslink.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia torba jest całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy tam mają ;D


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kamizelka b. ładna + obserwuję i liczę na rewanż diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe szorty i piekny floral!Bardzo mi się podoba♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia torba jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś mi powiedzieć na jaki e-mail trzeba do nich napisać o współpracę? Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodenki jeansowe są śliczne <3
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń