PersunMall.com- przegląd asortymentu

Dzisiaj przygotowałam kolejny przegląd sklepu. Jest nim PersunMall.com, jeszcze nie miałam okazji o nim wspomnieć. Sklep ten oferuje ubrania, galanterię, dodatki i buty. Wybór jest ogromny, rozbieżność cenowa również, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Na PersunMall znajdziemy ogromną ilość sukienek, właściwie na każdą okazję- od sukienek na co dzień, po te na bal studniówkowy (prom dresses). Baner sklepu znajduje się po prawej stronie bloga, zapraszam ;)


Moje top 10













A wy znacie ten sklep? Co wam się podoba?
Niedługo post ze stylizacją, a wielkimi krokami zbliża się konkurs! :)

16 komentarze:

  1. nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale ma ciekawy asortyment :) koszula (czwarte zdj) fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie spodenki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. artykuł sponsorowany

    OdpowiedzUsuń
  4. kto wygrał w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieściłam w notce konkursowej informację, że "Aby konkurs się odbył musi zgłosić się 50 osób". Teraz czekam na odpowiedź firmy sponsorującej nagrody czy zostanie on rozstrzygnięty czy też nie.

      Usuń
  5. w sumie nie podobaja mi sie te ubrania :P szpilki jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym sklepie. Podoba mi się wszystko co wybrałaś :) Szczególnie ta czwarta asymetryczna koszula! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chce chce chce to wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very rapidly this website will be famous among all blog users,
    due to it's good content

    Feel free to surf to my web site: Nike Air Max (http://nysacpr.org)

    OdpowiedzUsuń