cozbest.com

Ostatnio odwiedzając sklep cozbest.com, wpadło mi w oko kilka rzeczy. Postanowiłam więc dodać post, w którym pokażę wam ubrania, buty i dodatki, które z chęcią widziałabym w mojej szafie :) Po wybraniu odpowiedniego numerka przeniesieni zostaniecie na stronę przedmiotu! ;)


1  2  3  4


Sweaters


1  2  3  4  5  6


Blouses




1  2  3  4  5  6 


Shoes



1  2  3    


To co wam
tu pokazałam to tylko namiastka tego co możecie znaleźć na stronie. Asortyment jest naprawdę zróżnicowany i jest w czym wybierać. W następnym poście stylizacja! :**

Wieczorem odpowiem na komentarze ;)

20 komentarze:

  1. świetne rzeczy, wolę tam nie zaglądać, bo się zakocham we wszystkim :P

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ciuszki !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre rzeczy świetne, ale niektórych bym w życiu raczej nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy. Muszę zajrzeć do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ciuchy jak jakościową wyglądają? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 4 sweter jest świetny! Pewnie dlatego, że mam do nich wyjątkową słabość ;)

    laskoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki , a o sklepie pierwszy raz słyszę . Zaraz przejrzę ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj ja tez chętnie widzialabym takie rzeczy w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like the floral print shirt!!!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli on jest przydatny? Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://insuperable-blog.blogspot.com/2013/03/urodzinkowy-konkurs.html, do wygrania Loreal Super Liner Gel Intenza 24H Żelowy eyeliner z pędzelkiem Pure Black. !Wygrywają 3 osoby!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rzeczy ;3

    Bardzo spodobał mi się Twój blog i nie stwierdzam to po jednym poście, jednak troszkę sobie poczytałam. znajesz obserwację za obserwację? Jeżeli tak, to zapraszam do obserwowania, a jeżeli jż to zrobisz to daj mi znać, a ja napewno się odwdzięcze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne propozycje... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne kurtki! pierwsza szczególnie - w moim stylu:)
    może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń