Szkolnie.

"Robię krok w tył, by zrobić dwa do przodu, mam odwagę, by przyznać się do błędu. Schodzę suchą nogą z pękającego lodu, bo wiem, że nie warto jest biec bez odwrotu..."






bluzka- sh
spódnica- szafa.pl
buty- nn
torba- allegro
biżuteria- Bułgaria

Hej, hej, jak wam minęły pierwsze dni w szkole? Powiem szczerze, że mi dobrze, myślałam, że będzie dużo gorzej. Oczywiście już zaczęły się prace domowe i nauka- ooo tak, od razu na pełnych obrotach, a co tam?! ;d Szkoda, że na rozpoczęciu roku nie pytali... Ogólnie czuje, że ten rok będzie ciężki. Plan mam beznadziejny, dzisiaj w domu byłam dopiero przed 16. No, ale dość mojego narzekania. Zdjęcia powyżej zrobione zostały wczoraj. Jak widać stylizacja typowo szkolna, bardzo luźna, a co za tym idzie wygodna. Malutko zdjęć, gdyż po całym dniu byłam wykończona, a na większości mam głupie miny ;d;d 
Dziś wieczorem bądź jutro odpowiem na wszystkie zaległe komentarze, a teraz żegnam się z wami i zmykam pod prysznic! Buziaki ;***

26 komentarze:

  1. no no jaka ty śliczna :)
    znowu świetnie ubrana ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. hie, hie, mi dni w szkole nie minęły, zaczynam w październiku 3 rok studiów. ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo :)
    A na początku roku szkolnego zawsze dawali wycisk.. Odkąd pamiętam. Postraszą postraszą i się potem rozluźni atmosferka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dopiero przed 16" :D Pójdziesz na studia, to będziesz błagać, żeby o 16 był koniec zajęć xD

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pytali Cię na rozpoczęciu roku? co to za szkoła?! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię paski,świetna bluzka ja poluję w sh na coś w tym stylu ale chyba mam pecha;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja ;)
    taka na luzie
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie bluzeczki z 3/4 rękawem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny strój! :) obserwuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka śliczna !! i jakie świetne butyy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny zestaw..! idealny do sql..! :)
    + obserwujee..! :D
    ________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. buty na prawdę godne podziwu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna fryzura i piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  15. to zobaczysz jak Cię to w przyszłym roku będzie denerwować!

    OdpowiedzUsuń