lato, złoto, upał

"Uważaj tylko żeby ta miłość nie zakończyła się kacem."









|sukienka- sh| buty- nn| naszyjnik- oasap.com| kolczyki-H&M|



Płynę, rozpływam się, umieram. Ależ upalnie. Tak gorąco w tym tygodniu to jeszcze nie było. Koszmar. Co chwilę latam pod prysznic, a i tak czuję, że się lepię! Nie jestem przyzwyczajona do takich temperatur, ciekawa jestem jak przeżyję słoneczną Bułgarię? ;d Dzisiaj od rana jestem zalatana, ale przynajmniej zakupy zrobione. Kosmetyki- są, leki- są, ubrania- są, niedługo zaczynam pakowanie. Przed wyjazdem postaram się przygotować dla was jeszcze jedną stylizację.
W dzisiejszym stroju głównym elementem jest bogaty naszyjnik od oasap.com, do niego dobrałam skromną sukienkę z New Look'a znalezioną w sh, kosztowała mnie niecałe 15zł. Szpilki już wam dobrze znane, są lekko przy duże, ale wata robi swoje ;d W taki upał najlepszym rozwiązaniem jest spięcie włosów. Wygodnie i przewiewnie. Co myślicie? ;) Jutro odwiedzę wasze blogi i odpowiem na resztę komentarzy spod ostatniego postu. Buziaki! ;*

32 komentarze:

  1. świetny naszyjnik :)) a co to za krzyż na Twoich włosach na pierwszym zdjęciu ;>?bo nie mogę się doszukać;p

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to kwiatek, a nie krzyż ;DD Ale faktycznie tak z daleka wygląda :D

      Usuń
  2. jaka elegancka:) zdecydowanie lepiej wyglądasz w rozpuszczonych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten naszyjnik... :) p.s. też nienawidzę takich upałów.. dobre ale jedynie nad wodę! dla mnie mogłaby panować wieczna wiosna

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie :)

    podoba mi się nowy wygląd bloga :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. No prześlicznie :)
    ładnie Ci w upiętych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też upał : )
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. ehh ja i tak mam rozpuszczone. u mnie pada od dwóch dni także nici z upałów :( śliczna sukienka ;) ale ci szpilki dodały pazura :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetna sukienka ;D
    wpadniesz ?:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna stylizacja!
    kiedy dokładnie jedziesz? :)
    też nienawidzę upałów, ta temperatura mnie wykończy -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała czarna- coś bardzo bardzo kobieciego, pasuje Ci ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, zazdroszczę takiej perełki ; ) Zakochałam się w naszyjniku ! *__*

    OdpowiedzUsuń
  13. mala czarna - zawsze cchialam miec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o, o, o! to już niedługo! więc życzę udanych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie Ci w tej sukience ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. wolę cie w rozpuszczonych włosach ;d.
    kolcczyki *.* pamiętasz może ile za nie dałas ?

    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja , ladnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny naszyjnik ! ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń