07072012

"Twoje policzki tak się śmieją, oczy, nos, skóra, ja wiem, że czas i miejsce to bzdura..." 





|bluzka- nn| spódnica- oasap.com| koturny- oasap.com| pasek- sh| biżuteria- H&M, chicochica, house|



Z powodu braku jakichkolwiek innych zdjęć, rozładowanego aparatu oraz skwaru na dworze (+35 stopni w cieniu!) przedstawiam wam spódnicę od oasap w innej odsłonie! :) Asymetryczna bluzeczka w kwiatowy wzór i znane wam już i wielbione przeze mnie koturny od oasap świetnie komponują się ze spódnicą. Zdjęcia robione na szybko więc są jakie są. Światło też takie sobie, gdyż o godzinie 20 niczego więcej nie możemy wymagać od aparatu ;) Dziękuję za wszystkie komentarze i nowych obserwujących. Jak na razie z wszystkim jestem na bieżąco! Wieczorem dyskoteka nad jeziorem, a w niedziele wielkie odpoczywanie. Zachęcam was jeszcze do klikania w banery sklepów po prawej stronie bloga. Pozdrawiam ;*


Na koniec, przypominam o:
GIVEWAY'u z Oasap.com


46 komentarze:

  1. Ładna bluzka. ;)
    W takim razie życzę powodzenia. Może akurat cię wciągnie i nie będziesz się aż tak męczyć. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnica wygląda świetnie z tą bluzką :D Set mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka i koturny i spódniczka ! *.*
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;*
    gorące pozdrowionka mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. buciki są genialne ;))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście mega się opaliłaś! zazdroszczę ! :)) Świetne koturny, genialnie wyglądasz w obcsasach;)0

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka śliczna :) Ale zmień czasem buty xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. SLiczna bluzeczka i buty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość jest genialna! długość bluzki idealna. fajnie zgrała się ze spódnicą. buty ooooooo piękne!
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  10. moja kolezanka widziala twojego bloga i powiedziala ze jests bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty są po prostu cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty i bluzka są świetne <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful outfit my dear!
    X

    OdpowiedzUsuń
  14. oh ! genialna bluzka! :)

    wpadnij na nową notke <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny outfit, strasznie mi się podobają te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  16. kolejna ciekawa notka :) lande buty c: ankieta u mnie na blogu, zależy mi na głosie :) wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Do Szwecji, ale to żaden odpoczynek :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice!!!! Great blog and style!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.gr/

    Kisses
    the scent of glamour

    OdpowiedzUsuń
  19. I niestety przy takich kremach (BB) jest to problem nieunikniony. A przecież bez sensu pudrować dodatkowo twarz, aby ją zmatowić, skoro ten krem miał sam w sobie upiększać. Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi bez świecenia :)

    I jak zawsze wyglądasz pięknie :)) Ja ostatnio się przymierzałam do stylizacji, a nie miał mi kto zrobić zdjęć, bo wszyscy się denerwują po pierwszych ujęciach...

    OdpowiedzUsuń
  20. pasek i buty!! oddawaj :)
    zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bluzeczka i świetne buty :) Uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach <3



    U mnie recenzja pudru brązującego Virtual :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chcę te koturny <3
    ładniutki outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw i super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz! :)

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. buty sa boskie!! bardzo ładnie!!
    pięknie kochana:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jak zawsze:):*:*:**:*:!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznotka:*
    Bluzeczka mnie urzekła,super fajnie ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I am in love with your Outfit ! Its so cute

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  28. Ha! dziś też się opaliłam :D A jadę do Szwecji, ale ciężko powiedzieć, że to wakacje :p na wakacje niestety nigdzie w tym roku ://

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice outfit. Would you like to follow me on GFC?
    www.glamourchocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. buty od razu skojarzyły mi się z oasap :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie wygladasz :) podoba mi sie Twoja koszulka :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń