02072012

"Twój los jest twój, mój ja noszę, ale co ty możesz wszystko, a ja mam mówić proszę?"

Pierwszy wakacyjny poniedziałek, bardzo to lubię ;d Trochę się nie wyspałam, ale szkoda mi przesypiać tych wolnych dni, dlatego staram się wstawać wcześniej. Cały wczorajszy dzień spędziłam nad jeziorem, jestem tak spalona, że nie mam pytań :D Nie mogę ani siedzieć, ani leżeć. Stwierdzam poparzenie :P Stylizacja, którą wam pokażę jest jednak sprzed kilku dni, kiedy to jeszcze moja skóra miała normalny kolor. Sukienkę w panterkę kupiłam już jakiś czas temu, do tego dobrałam naszyjnik w kształcie kokardki, a żeby nieco urozmaicić strój. Na nogi założyłam znane wam już bardzo dobrze koturny ;)







|sukienka- H&M| naszyjnik- House| bransoletki- H&M,House| koturny- oasap.com|

Przy okazji chcę zaprosić was do odwiedzania sklepu oasap.com gdyż możecie znaleźć tam naprawdę świetne ubrania, za grosze! ;) A co najlepsze, są one bardzo wygodne i bardzo dobre jakościowo. Będę wam także wdzięczna za klikanie w baner sklepu:

Dodatkowo od 30 czerwca do 15 lipca, po wpisaniu poniższego kodu możecie zakupić wybrane produkty o 25% taniej! - 04/07-IND-DAY

Za chwilę postaram się odpowiedzieć na wasze komentarze i odwiedzić wasze blogi, gdyż wcześniej nie miałam kiedy- staram się ograniczać czas spędzany na komputerze. Pozdrawiam ;**


Na koniec, przypominam o:

GIVEWAY'u z Oasap.com


PS: Jutro o 18:00 wygasną moje aukcje, dlatego zapraszam raz do przejrzenia mojego konta, może akurat coś sobie upatrzycie kochane, za grosze- MOJE ALLEGRO

25 komentarze:

  1. Ta sukienka jest świetna!
    Brakuje mi takich letnich sukienek.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukieneczka :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam kupić sobie tą sukienkę, ale na mnie wyglądała tak okropnie:( nie to co u Ciebie, leży idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię bo jesteś taka śliczna i naturalna:)Piękna sukienka,super w niej wyglądasz:)
    P.s.Smaruj się często oliwką i balsamem a najlepiej kefirem hęhę:D;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, wiele osób daje mi 18, 19 lat, ale mnie z tym dobrze, jak będe mieć 30stke na karku wciąż ciałem będe 20stką ;) Sukienka śliczna, ja osobiście trochę się boję zwierzęcych wzorów, ale Tobie bardzo w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza sukienka :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale masz śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymaj się spalona :)

    Zapraszam również na skromne rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak uroczo wyglądasz ;)
    a mnie coś te słońce nie chce łapać ;d opalam się i nie ma żadnych efektów ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka i te koturny, mmm ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka genialna sukienka! idealna na upały i ślicznie ci w niej! fajnie że założyłaś brązowe buciki bo dodają coś magicznego!

    Pozdrawiam Kadik ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ! Pozdrawiam serdecznie z Budapesztu
    www.standupfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną masz to sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń