24062012 + ILOKO.pl

“Sam na sam, tylko my, to prawda, że to chore. I nie słuchaj ich, zamknij drzwi, bądźmy znów we dwoje, tylko my, tylko my, nikt nam nie przeszkodzi dzisiaj...”

Cześć :) Dzisiejszy dzień jest upalny, a wydaje się jeszcze bardziej męczący z racji wczorajszej imprezy i pięciu godzin snu. Zdecydowanie za mało. Ale wczorajsza noc zaliczona zostaje do tych udanych. Jeszcze tylko tydzień szkoły! Prostując, osobiście jutrzejszy dzień sobie odpuszczam, a we wtorek pojawię się tylko na dwóch polskich (za dwa lata rozszerzona matura z polskiego do czegoś zobowiązuje). A w kolejnych dniach przemyślę jak będzie wyglądała moja frekwencja :P Wakacje to dobry moment żeby nadrobić zaległości na blogu, odpowiadać regularnie na komentarze i systematycznie odwiedzać wasze blogi. Zmieniłam szablon- pierwszy krok do odświeżenia bloga. Co myślicie? ;) Dzisiejsza stylizacja nie jest czymś nadzwyczajnym, ot zwykłe spodenki, do których dobrałam bluzeczkę w postaci różowej mgiełki. Bluzka podoba mi się, gdyż jest dość nietypowa. Do tego koturny od oasap.com, którymi będę was pewnie zadręczać długi czas, gdyż są nieziemsko wygodne.




"

|Bluzka- sh| spodenki- H&M| góra od stroju- Cubus| bransoletka- House| buty- oasap.com|

I co myślicie? ;)
Na koniec chcę krótko wspomnieć o sklepie, który osobiście zachwycił mnie swoim asortymentem. Produkty jakie oferuje są na naprawdę wysokim poziomie, wyglądają estetycznie, a przede wszystkim idealnie wpasowują się w obecnie trwającą modę. Każdy znajdzie tam coś dla siebie, pełno pasteli, ale także żywych kolorków, które cieszą oko. A największym plusem, jest cena. Biżuterię można nabyć naprawdę za grosze! :) Kilka rzeczy, które wpadły mi w oko:





Oczywiście jest to kropla w morzu rzeczy, które są warte uwagi! Musiałabym wkleić tu pół strony :D
Zapraszam serdecznie i zachęcam do klikania w reklamy, pomoże mi to nawiązać współpracę z firmami ;) Przypominam jeszcze o rozdaniu, w którym do zgarnięcia jest jedna rzecz ze sklepu oasap.com! :)

23 komentarze:

  1. Widzę nowy wystrój bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzeczka. ;p
    Iloko ma piękne rzeczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Figurka-marzenie:)Ślicznie wyglądasz w tym zestawie-bluzka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie, rewelacyjna figura! Świetnie wyglądasz w tych spodenkach :)))) Bluzka ok, ale wg mnie ten czarny stanik troche burzy całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna bluzkeczka, chociaz rozowa (a moze to roz dodaje jej uroku?)
    I masz ladny usmiech, taki.. nie wiem cieply i przyjemny?

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria z tego sklepu faktycznie bardzo bardzo przyjemna!:)
    A Ty wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. co do figury się zgodzę, jak najbardziej, ale wolę Cię w wydaniu spódniczowym :)3 foto najlepsze!! zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć! z góry przepraszam za spam, ale dopiero co otworzyłam bloga i chciałabym go jakoś rozpowszechnić. jeśli interesujesz się modą to serdecznie zapraszam :) www.followtheirstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor i buty!
    Cudownie!!!! przepięknie kochana!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ta bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chcialabym zobaczyc mine mojej mamy jakbym zalozyla taka bluzke gdzie widac stanik :DDDD jjj mamusia by mnie powiesila :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję:D:D:D
    jak ładnie się uśmiechasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudnie wyglądasz ;) a te buty są mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buty ;)

    Zapraszam do mnie ;]

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i bluzka mnie zauroczyły ;) Ślicznie wyglądasz .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kolor jest stworzony dla ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor tej bluzki <3 akurat napisałam notkę o tym kolorze tylko że jeśli chodzi o spódnice :P wpadaj!

    OdpowiedzUsuń