KONKURS

Cześć! Wraz ze sklepem obuwniczym MERG postanowiliśmy zorganizować konkurs. Warunki konkursu:

1. Polub funpage merg na facebooku- KLIK
2. Obserwuj mojego bloga publicznie
3. Dodaj na bloga baner reklamujący konkurs (w dowolnym miejscu na blogu tzn, linki, notka itd.).
4. W komentarzu opisz dowolny produkt ze sklepu merg (pełna dowolność bez żadnych ograniczeń). Podaj swój e-mail, nick pod jakim obserwujesz blog oraz imię.
5. Zgłoszenia przyjmuję tylko i wyłącznie pod tą notką.

Zwycięzcami będą jedna bądź dwie osoby, które zdaniem sklepu merg zaproponują najciekawszy opis produktu! :)

Nagroda:
Liczba osób w konkursie do 100 osób-wartość jednego bonu 40 zł
Liczba osób w konkursie do 200 osób - 2 bony po 40 zł.
Liczba osób w konkursie do 300 osób - 2 bony po 60 zł
Liczba osób w konkursie do 400 osób - 2 bony po 80 zł
Liczba osób w konkursie do 500 osób - 2 bony po 100 zł.

Jak same widzicie im więcej osób zgłosi się do konkursu, tym wartość bonu będzie wyższa! Baner reklamujący konkurs:



Polecajcie konkurs innym blogerkom, gdyż dzięki temu możecie same na tym zyskać.
Konkurs trwa od 4 grudnia do 22 grudnia, do godz. 23.59! Taki mały prezent na gwiazdkę.

4 komentarze:

  1. Obs jako : laleczka...
    justyna9472@wp.pl
    notka:http://the-fashion-and-you.blogspot.com/p/rozdania.html
    Chciałabym opisać te oto buty :http://the-fashion-and-you.blogspot.com/p/rozdania.html
    Kozaki trafione w mój gust w 100%. Kożuszek jest mięciutki i trzymać stopę w tym bucie to sama przyjemność. Kolor siwy i do tego kokardka po prostu mnie urzekają. Bardzo lubię buty na płaskiej podeszwie! Marszczenia po boku są boskie. Bardzo bym chciała je mieć, ale jest to raczej nie możliwe. Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję!:D
    mam prawie taką samą czapkę!:D:D:D mama przywiozła mi moją z zakopanego i jest mega ciepła!:D
    zainspirowałaś mnie tymi zakolanówkami :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ulalalalala ;D :)) wygladasz mega ;D :))
    a o jakie dokaldnie buciki Ci chodzi ;>?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako Charlotte
    polubiłam na fb jako Charlotte Smith
    notka : http://charlottee-charlotte.blogspot.com/p/rozdania.html
    mail : charlotte7@onet.pl
    wybrałam te buty ; http://www.merg.pl/buty_damskie_2/sniegowce_trekkingowe/kultowe_fenomenalne_skorzane_worker_boots_34.html

    No i napisałam dwa wiersze takie trochę z nutką dowcipu :)

    1. Buty merg rewelacyjne są,
    wszyskie dziewczyny je chcą !
    Pasują do każdego,
    i dużego i małego.
    Dobre na każdy dzień,
    czy to marzec czy to grudzień.
    Możesz założyc na co dzień,
    i każdy jest ich godzien !


    2.O butach merg marzę,
    i przyjechac do mnie im karzę!
    Bardzo chętnie je przygarnę
    i nie dostałabym je na marne :)
    Z dumą bym je nosiła,
    a jakby była potrzeba to je bym umyła :D
    Są śliczne, żółciutkie,
    znajdziesz i duże i malutkie!
    Dobre na zimę i lato,
    proszę kup mi je tato ! :D

    i dwie krótkie rymowanki :)

    1. Z każdymi butami fair play grają,
    ale to one wygrywają !
    Dopasowane na każdą pogodę,
    i na słońce i na słotę.
    Dostępne 24 godziny,
    i dojdą nawet na Filipiny ! :)

    2.Buty merg na twych stopach i każdy mężczyzna cię kocha :D

    OdpowiedzUsuń